
Onze missie
Duurzaamheid = Toekomstbestendigheid. Voor ons als snoepproducent is onze missie de enige logische weg naar een duurzame toekomst. We leggen je graag uit waarom wij dit pad zijn ingeslagen.
Ga je mee op onze reis?
Hoe zeer de wereld om ons heen ook verandert, denk aan grote thema's als overgewicht, verspilling van grondstoffen, een enorme plastic afvalberg en toenemende kritiek op het gebruik van dierlijke producten; mensen houden onveranderd nog steeds van een lekker snoepje.
Daarom zien wij het als onze verantwoordelijkheid snoep te maken waar iedereen - ongeacht gewoontes, achtergrond of overtuiging - blij van wordt. Dat geldt voor de consument, voor onze afnemers, onze medewerkers en zeker niet in de laatste plaats voor onze planeet.
Een eerlijk én lekker product, hoe gaan we dat doen?



De keuze die CCI zich stelt is
CCI wil sweets for all maken en daarom is dit onze nieuwe missie:
Een aangepaste koers
Om dit waar te maken en om goed voorbereid te zijn op de toekomst kiezen we voor een aangepaste koers. Dat kunnen wij, omdat we koploper zijn op het gebied van;
- vegan
- sugar free
- specialties
Sustainable Development Goals
De universele taal om als bedrijf meer impact te hebben zijn de Sustainable Development Goals (SDG) van de Verenigde Naties. 17 doelen die van de wereld een betere plek moeten maken. Samengevat als einde aan extreme armoede, ongelijkheid, onrecht en klimaatverandering.
Ook de wereld van snoepgoed vraagt om het nemen van verantwoordelijkheid. In onze aangepaste koers hebben wij 3 SDG's als uitgangspunt genomen voor concrete doelstellingen in onze bedrijfsvoering.

Onze focuspunten



Onze doelen voor 2026
Ons doel is helder. Wij willen in onze branche trotse koploper zijn op het gebied van innovatie en duurzame groei. Hoe? Door consequent in onderstaande vier thema's uit te blinken.